Köp av nygammal hoj

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
Användarens profilbild
Stensi
500cc
500cc
Inlägg: 600
Blev medlem: mån 17 jun 2013, 08:39
Answers: 0
Hoj: VRF800X Crossrunner
Ort: Strömstad

Re: Köp av nygammal hoj

Inlägg av Stensi »

TIll info, såg den hojen idag då jag provkörde en NC750X DCT och en VFR800F. Josef på Ahlqvist sade att det var en 03, inte 98.. Inte vet jag, men otroligt bra skick var den i. Såg bara ett par repor på det silvriga bak på hojen. Hade dom bytt till bättre däck så hade jag nog köpt den för 46-47. Bara för att..
Användarens profilbild
Stefan
Forumadmin
Forumadmin
Inlägg: 5371
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 21:33
Answers: 0
Hoj: XL 700 VA -11
Ort: Enköping

Re: Köp av nygammal hoj

Inlägg av Stefan »

@Fibern och Speederman (m.fl.) jag är helt enig. En hoj köper i alla fall jag för att ha roligt och trevligt med. Och med forumkamraterna här, kan jag känna att den betalat sig rejält *thumb_up*

SKa man tänka värde på ett motorfordon som investering, ska man nog kunna betydligt mer än jag och många andra, men en hoj hamnar för mig helt på nöjeskontot, Om den då inte är jättegammal och unik, men då lär jag knappast vara först på den :D
Skulle jag försöka räkna ihop vad min har kostat mig på de fem år jag haft den, så blev jag väl gråhårig. Men, attans så kul jag har haft med den :clap :D Och så mycket trevligt folk jag har träffat på ett gäng träffar m.m. Jag ser nog det som värt en peng det också *thumb_up*
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen :)
Bild
Skriv svar