Kyssen.... Varadero -09

Berätta om dig och ditt. Trådnamn börjar med forumnick!
Är ett bra sätt att säga hej och att du har anslutit till forumet.
Användarens profilbild
Kyssen
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 9
Blev medlem: lör 30 jan 2010, 08:59
Answers: 0
Ort: Spekeröd

Kyssen.... Varadero -09

Inlägg av Kyssen »

Hejsan :D

Jag kallas för Kyssen och är en tjej på 45 år, gift och 1 barn. Jag är stolt ägare och driver på min Varadero -09 som jag köpte i höstas -09 min dotter fick välja färg och då blev det guld för det var snyggt tyckte hon :D . På arbetstid rattar jag en 24 metare runtom i Göteborg. Jag gillar all sorts körning men hatar många mil på motorväg, antagligen en yrkes skada :shock: . Köpte ytterliggare en hoj som jag har när "hornen" växer i pannan men mest som en leksak!
Jag finns på andra forum med och då också under detta nick!

Ha det bra alla XL lovers :lol:

Mvh
Kyssen
Användarens profilbild
Loppan
50cc
50cc
Inlägg: 78
Blev medlem: sön 15 nov 2009, 10:54
Answers: 0
Hoj: Yamaha XT1200ZE -14
Ort: Norrbotten

Re: Kyssen.... Varadero -09

Inlägg av Loppan »

Välkommen :D
Kul att det dyker upp fler tjejer, det är väl perfekt med en hoj för varje behov :wink: Själv får jag klara mig med en :cry: , Transalpen gör iofs ett utmärkt jobb och jag är supernöjd med den.
Yamaha XT1200Z Super Teneré -13
Honda XL700V Transalp -08
Yamaha XTZ750 Super Teneré -89
Kawasaki ZX10 -88
Suzuki GSX550E -83
Användarens profilbild
Kyssen
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 9
Blev medlem: lör 30 jan 2010, 08:59
Answers: 0
Ort: Spekeröd

Re: Kyssen.... Varadero -09

Inlägg av Kyssen »

Skye skrev:Välkommen Kyssen. Kan nog bli lite varaderoutflykter när jag bor i närheten.

Själv cruisar jag med 600m och 1200 ton på kroken och jobbar skift. Har en varaderokollega som rattar tankbil och Varadero 04

Tack så mycket Skye :D det låter trevligt, bara att göra ett inlägg för jag kör gärna bara vädret är någorlunda! Monterade på värmehandtag i höstas :lol:
Användarens profilbild
Sanna H
Cykel
Cykel
Inlägg: 36
Blev medlem: sön 24 maj 2009, 11:05
Answers: 0
Ort: XL700VA -08 / Katrineholm

Re: Kyssen.... Varadero -09

Inlägg av Sanna H »

Välkommen hit, skoj med en tjej som kör Varadero! Jag har också sneglat på en i butiken men den verkar ju stor som en finlandsfärja. :) Ska provköra en till våren i varje fall.
Användarens profilbild
Kyssen
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 9
Blev medlem: lör 30 jan 2010, 08:59
Answers: 0
Ort: Spekeröd

Re: Kyssen.... Varadero -09

Inlägg av Kyssen »

Sanna H skrev:Välkommen hit, skoj med en tjej som kör Varadero! Jag har också sneglat på en i butiken men den verkar ju stor som en finlandsfärja. :) Ska provköra en till våren i varje fall.

Hej Sanna!

Ja, det är en stor cykel och tung! Som tjej så tycker jag nog att det är i största laget.... men körmässigt så är det inga problem. Provtesta den men försök och le den runt som på uppkörningen för VV då får du känna på hur den är. Jag brukar säga när jag får dom typerna av frågor från männen att visst den är tung men jag ska inte leka med den!
Lycka till :D
Skriv svar