NFS "gröngöling"

Berätta om dig och ditt. Trådnamn börjar med forumnick!
Är ett bra sätt att säga hej och att du har anslutit till forumet.
Användarens profilbild
NFS
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 11
Blev medlem: mån 10 jan 2011, 21:29
Answers: 0
Hoj: CBF 1000
Ort: Sätila

NFS "gröngöling"

Inlägg av NFS »

Hello everyhopa

Efter inrådan från "Skye" så följer här en lite kort presentation.

Jag, gubbe 42 höstar gammal tog MC kort först förra sommaren och har avverkat totalt ca 700mil på tvåhjuling sedan dess.
Köpte en Transalp 650 redan förra vintern så jag inte skulle hitta på fler ursäkter för att äntligen ta kortet, funderat på det några år nu. Total nervositet och total lycka när jag tog kortet i somras.

Bor i Sätila ca 5mil från Götet där jag tillbringade barndomen, som många säkert vet finns det gott om trevliga MC-vägar i krokarna och Lygnern runt är väl en klassiker?

Är väl egentligen en typisk forum Lurker och läser detta och andra forum med stort intresse varje dag, tyvärr så bidrar jag själv sällan med något och blir ibland lite grinig när det är för få nya ämnen att läsa. :oops:

Funderar redan efter en halv säsong att byta cykel, varför har jag ingen aning om då Transalpen är en kanonhoj som jag egentligen inte vill bli av med. Får helt enkelt skita i att titta på andra cyklar.

Fredrik...
Användarens profilbild
bodensaren
50cc
50cc
Inlägg: 79
Blev medlem: mån 01 nov 2010, 19:17
Answers: 0
Hoj: CRF1000 AT DCT 2018
Ort: Alvesta

Re: NFS "gröngöling"

Inlägg av bodensaren »

Välkommen

Ha inte för bråttom med att byta hoj, det blir inte roligare bara för att man byter, det blir roligare när man lär sig den hoj man har..
/Lapp i exil
Användarens profilbild
NFS
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 11
Blev medlem: mån 10 jan 2011, 21:29
Answers: 0
Hoj: CBF 1000
Ort: Sätila

Re: NFS "gröngöling"

Inlägg av NFS »

bodensaren skrev:Välkommen

Ha inte för bråttom med att byta hoj, det blir inte roligare bara för att man byter, det blir roligare när man lär sig den hoj man har..
Låter rimligt. blir lite som en nystart nu ändå när våren kommer.
Användarens profilbild
rydde
Developer
Developer
Inlägg: 978
Blev medlem: mån 14 sep 2009, 13:19
Answers: 0
Hoj: Varadero 06
Ort: Luleå
Kontakt:

NFS "gröngöling"

Inlägg av rydde »

välkommen till forumet!
Come to terms with your ass, for it bears you
XL1000V -06, 300EXC -15
Skriv svar