Tramsvalp

Berätta om dig och ditt. Trådnamn börjar med forumnick!
Är ett bra sätt att säga hej och att du har anslutit till forumet.
Användarens profilbild
Tramsvalp
700cc
700cc
Inlägg: 919
Blev medlem: tis 02 maj 2006, 12:08
Answers: 0
Hoj: Blå TA 650 -02
Ort: Söderköping

Tramsvalp

Inlägg av Tramsvalp »

Jag har startat en blogg som ni kanske märker... http://bloggis.se/Tramsvalp

Tänkt att vara strikt mc-relaterad, enkannerligen Transalp förstås. Mest tekniska grejer, möjligen lite resebilder vartefter.
Från början för att kunna lägga upp bilder, och sedan posta dem i det här forumet. Men så blev det text också, om nån råkade titta in...

Har inte tänkt posta alla, och inte hela, blogginlägg i forumet, det kan vara irriterande, och sånt har orsakat tjafs i andra forum.
Kommentarer vill jag helst ha här i forumet, men att ha kommentarfunktionen avstängd i bloggen är ju lite trist också... Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

Väldigt smidig gratisblogg fö. Har iofs inte testat nån annan. Men inga konstiga finesser jag inte vill ha eller måste avaktivera. Lika lätt som att skriva här i forumet.
Senast redigerad av Tramsvalp den sön 16 nov 2008, 19:42, redigerad totalt 1 gånger.
Tramsvalp - De Tusen Konsternas Klåpare
Transalp 650 -02, 1 ägare, 8888 mil
Suzuki DR650SE -97
http://bloggis.se/Tramsvalp
GeCe †
250cc
250cc
Inlägg: 409
Blev medlem: sön 17 jun 2007, 13:44
Answers: 0
Hoj: vingar
Ort: XL-Himlen

Inlägg av GeCe † »

Snygg blogg! Funderade på hur du bar dig åt för att lägga in bilder här på forumet i strängen om däck. Nu kom förklaringen! :idea:
Mvh / GeCe

Visst blir livet roligare på två hjul.
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6168
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Inlägg av Fibern »

Liten rolig kommentar till ditt nick, Tramsvalp.
Jag har två älghundar, varav den ena är sina snart fyra år till trots, väldigt valpaktig. I samma veva som jag började titta efter Transalpar, sa min 13-årige son: Pappa, du har ju ingen transalp än, men en tramsvalp. Haha, jo det kunde jag ju hålla med om.
Och detta var innan jag visste av detta forum.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Skriv svar