Akerman

Berätta om dig och ditt. Trådnamn börjar med forumnick!
Är ett bra sätt att säga hej och att du har anslutit till forumet.
Användarens profilbild
akerman
Stödhjul
Stödhjul
Inlägg: 15
Blev medlem: tor 09 apr 2009, 06:55
Answers: 0
Hoj: Varadero XL1000-07
Ort: Svaneholm

Akerman

Inlägg av akerman »

Hej, har blivit med varadero nu efter ett antal år med african. Är liiite över 50 och håller till i utkanten av Borås. Kände att jag ville ha något kraftfullare nu när jag har velat runt på nästan alla omgivande småvägar och börjar göra allt längre turer. Vill ha en hoj som är bra att packa för två på och som bär vikten med bravur även på dåliga vägar... jaja jag vet, jkla tjöt om bmw men det får kanske bli nån gång i framtiden. Jag gillar "hondor" :wink:
Användarens profilbild
Ulf
125cc
125cc
Inlägg: 194
Blev medlem: tis 10 feb 2009, 16:23
Answers: 0
Hoj: XL1000VA-08
Ort: Dalsjöfors

Re: Akerman

Inlägg av Ulf »

akerman skrev:Hej, har blivit med varadero nu efter ett antal år med african. Är liiite över 50 och håller till i utkanten av Borås. Kände att jag ville ha något kraftfullare nu när jag har velat runt på nästan alla omgivande småvägar och börjar göra allt längre turer. Vill ha en hoj som är bra att packa för två på och som bär vikten med bravur även på dåliga vägar... jaja jag vet, jkla tjöt om bmw men det får kanske bli nån gång i framtiden. Jag gillar "hondor" :wink:
Hej och välkommen
Kul med fler varaderos i boråstrakten, kanske ses vi på vägarna i sjuhäradsbygden :)
Skriv svar