Rukka

Trådar om kläder, hjälmar och sånt du har på dig när du kör.
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
Freddy
OS Norsk
OS Norsk
Inlägg: 429
Blev medlem: tor 23 aug 2012, 09:59
Answers: 0
Hoj: 2016 BMW R1200GSA
Ort: Haukvegen 22 Porsgrunn
Kontakt:

Rukka

Inlägg av Freddy »

Jeg har prøvd et utall av mc klær i løpet av flere år. Alt fungerer stort sett greit, men slites fort ned. Når jeg byttet mc til Crosstourer så fikk jeg et bra tilbud på ny mc dress. Jeg valgte Rukka fordi ryktene sa at det var bra saker. To sesonger har jeg kjørt nå, og jeg er imponert over både jakke og bukse. Helt vanntett, selv ved kjøring i mange timer. På det norske Varadero treffet var vi svært uheldig med været. Ekstremt mye regn og lav temperatur. (4-5 grader) Selv etter 6-7 timers kjøring var jeg helt tørr når dressen ble tatt av. Glidelåsene er de samme som man har på dykkerutstyr, så de er vanntette og vindtette. En flott mc dress som tilfredsstiller de krav jeg har til kjøring i Skandinavia. Men det finnes en ulempe så det er sagt. På vei til Funesdalen i sommer så hadde vi 25-26 grader på vei oppover, og det ble varmt.....veldig varmt...Så tenker jeg så at man kan inte få en dress som er varm når det er kaldt, og sval når det er varmt, så noen kompromier må man gjøre. Men for meg så er vern mot kulde det viktigste. Prisen er svært høy, men med Rukka så trenger jeg ikke regnkleder pr i dag.

Så jeg er svært fornøyd.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
http://www.freddy-mc.net/" onclick="window.open(this.href);return false;