Äntligen.....

Berätta vad som är på gång. Bjud in eller tipsa kompisarna.
Användarens profilbild
Dannyboy
Cykel
Cykel
Inlägg: 26
Blev medlem: fre 09 feb 2007, 10:12
Answers: 0
Hoj: Varadero XL1000 -10
Ort: Kävlinge

Äntligen.....

Inlägg av Dannyboy »

Hej på er alla igen!
Nu börjar tempen vara på vår sida, körde någon dag till jobbet på 0-strecket men dagsvärmen kompenserar.
Svårt i alla fall att köra när man har +3 på morgonen och +23 på eftermiddagen. Badbyxor o vargpäls?
Är detta en vink om kommande sommar så bara njut!
Hursomhelst, finns det fler TA:s i Malmö-Lundområdet så hör av er för en trevlig runda.
Att döma av trafiken här nere så bli vi inte färre på 2 hjul. :D
"En gång knutte, alltid knutte"
Ny hoj: Honda Varadero -10
Störtbåge, toppbox, högre ruta, doftgran
...än så länge.
Användarens profilbild
Filip Nilén
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 7
Blev medlem: tor 03 aug 2006, 13:05
Answers: 0
Ort: Malmö TA 600 -89

tjena!

Inlägg av Filip Nilén »

tjena!

jag hänger gärna på! En runda eller två nu när rapsen blommar är aldrig fel! ...o nu när gpsen är beställd så vill man ju snart ut o testa!
hade varit kul om vi bli ett gäng....! :D
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

Är med på en runda

Inlägg av jerrych »

Jag följer gärna med på en tur. Kul att det är någon som drar igång en runda. Detta är det första som jag skriver, men har varit flitig läsare i ca två år. Kör sedan ett år tillbaka en Transalp-06 , nästan året om. Gillar inte tanken på att göra en vurpa på halt underlag med den nya hojen. Hör av er på forumet om tidpunkt för turen. Mvh jerry.
Användarens profilbild
Dannyboy
Cykel
Cykel
Inlägg: 26
Blev medlem: fre 09 feb 2007, 10:12
Answers: 0
Hoj: Varadero XL1000 -10
Ort: Kävlinge

Kanonfint, tack för svaren!

Inlägg av Dannyboy »

Hej, ursäkta att det dröjde, men jag har "snyggat till" och rensat i datorn och tydligen försvann alla lösenord, så jag fick leta upp lappen jag skrivit det på, och det är en historia för sig. :roll:
Hursomhelst, kul att ni hörde av er, kan ni meddela var ni bor så ska jag se om jag kan hitta ett strategiskt ställe mittemellan oss där vi kan sammanstråla. Ett fik vore väl inte helt fel, så kan vi snacka och fika lite före turen. Hör av er!
"En gång knutte, alltid knutte"
Ny hoj: Honda Varadero -10
Störtbåge, toppbox, högre ruta, doftgran
...än så länge.
Skriv svar