Ny Transalp???

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
MAD SWEDE
Trehjuling
Trehjuling
Inlägg: 9
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 19:50
Answers: 0
Ort: Borås

Ny Transalp???

Inlägg av MAD SWEDE »

Hej alla glada gubbar!
Jag undrar om det är nån som vet om det är en xlv 800 på gång? Läste om det nånstans men kommer inte ihåg var.
Det kan ju vara ett alternativ till Varaderon som är lite för dyr.
Ha det så gott.
TA 600-97
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av V Saarela »

Dessa rykten :)

När euro 2 klassning(godkänd avgasutsläpp mm) infördes 1/1 2004(om jag minns rätt), så fick euro 1:orna säljas på dispans(åtminstone reggas in) tom 30/6 2004

Just nu from 1/1 2007 gäller euro 3. Euro 2 klassade hojar får säljas/reggas in på dispans ännu hela 2007.

Många gamla modeller kommer att försvinna och ersättas av nya i och med introduktionerna av modellprogram 2008?
Så.....det ska bli ett spännande modellår nästa år :)
Finnpajsarn
Barnvagn
Barnvagn
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 25 mar 2007, 11:14
Answers: 0
Ort: Kungsör

Inlägg av Finnpajsarn »

Väldigt nyfiken på om det kommer nytt till nästa säsong, ingen som har någon länk till 2008 modell av xlv? 8)
Var tidigare med Transalp -97 den nya då med dubbla bromsskivor fram. Köpte den ny i Eskilstuna MC-garaget. Såldes efter 400 mil !? aaarggh. Nu tio år senare är jag sugen något förskräckligt!
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av V Saarela »

Finnpajsarn skrev:Väldigt nyfiken på om det kommer nytt till nästa säsong, ingen som har någon länk till 2008 modell av xlv? 8)
Det är nog ett fåtal personer som vet vad som nästa år komma skall. Normalt brukar det ske i mitten av oktober.
Skriv svar