Väskhållare till transalp 01 originalväskor

Trådar om sånt du hänger på hojen. Väskor, dämpare och höga kåpglas...
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
Jesper Mohlin
Nyfödd
Nyfödd
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 25 aug 2008, 18:42
Answers: 0

Väskhållare till transalp 01 originalväskor

Inlägg av Jesper Mohlin »

Hej alla lyckliga ägare till en riktig MC.
Jag har lite trubbel, då jag köpte min ögonsten fick jag med originalväskor (hårda) till sidorna. Nu ska jag skaffa hållare och det visar sig galet dyrt för en liten rörkonstruktion. 3 300kr vill dom ha på Honda butikerna.
Är det ngn som vet om det finns kopior eller om det finns ngn bra begagnatmarknad för sånt här.
Jag har varit hos den trevlige mannen på MC Poolen och han skulle kolla med sin kollega, väntar svar därifrån.

Glad för alla svar som kan leda mig rätt
Användarens profilbild
AeroSol
250cc
250cc
Inlägg: 300
Blev medlem: fre 14 sep 2007, 12:49
Answers: 0
Hoj: Transalp + CBF1000F
Ort: Rönninge
Kontakt:

Inlägg av AeroSol »

Konstigt att du inte fick med hållarna till väskorna vid köpet. Vad hände med dom?
Det är svårt att hitta nåt begagnat till Transalpen (på Blocket t ex)
Om jag vore dig skulle jag kolla med tyska tillbehörsfirmor, t ex Louis.
Direktlänk till deras sida om väskhållare till Transalpen: http://tinyurl.com/69kkz5 frakten kostar 15€
Lär barnen tidigt ;)
Barmark = Hojsäsong!
Användarens profilbild
Jesper Mohlin
Nyfödd
Nyfödd
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 25 aug 2008, 18:42
Answers: 0

Inlägg av Jesper Mohlin »

AeroSol skrev:Konstigt att du inte fick med hållarna till väskorna vid köpet. Vad hände med dom?
Det är svårt att hitta nåt begagnat till Transalpen (på Blocket t ex)
Om jag vore dig skulle jag kolla med tyska tillbehörsfirmor, t ex Louis.
Direktlänk till deras sida om väskhållare till Transalpen: http://tinyurl.com/69kkz5 frakten kostar 15€
Tack för ditt svar, men Tyskan är knackig. Jag köpte hojen i Tyskland, och väskorna senare när jag fixade hjälm o lite annat, därav inga fästen. Jag jagar vidare, annars får man väl hosta upp de sura slantarna. Det är trots allt värt en del att kunna få med sig lite extra på turen.

Ha det bra //Jeppe
Användarens profilbild
badlars
Cykel
Cykel
Inlägg: 41
Blev medlem: mån 23 jul 2007, 21:43
Answers: 0
Ort: Transalp-92/Tostared

Inlägg av badlars »

Kolla med bike i trollhättan, dom har en demontering av kraschade mc, fanns till äldre transalp vet jag men det kan ju dykt upp nåt.
Finns ju fler mc-demonteringar.
Användarens profilbild
Resalp
Barnvagn
Barnvagn
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 17 jun 2008, 14:59
Answers: 0
Ort: TA-00, Vaxholm

Inlägg av Resalp »

Jag har det omvända problemet, monterade orginalfästen men inga väskor. Om du inte hittar något är jag intresserad av att köpa dina väskor. Hittar du någon annan som har både väskor och hållare kan vi splitta. Jag kollar detsamma.
Skriv svar