Forumet 10 ÅR

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6168
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: Forumet 10 ÅR

Inlägg av Fibern »

Då är det väl bara att stämma upp i ett fyrfaldigt Hurra!
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Användarens profilbild
hogge
996cc
996cc
Inlägg: 1194
Blev medlem: mån 19 maj 2008, 23:29
Answers: 0
Hoj: XL1000+Winge+XT660X
Ort: Veberöd-Skåne

Re: Forumet 10 ÅR

Inlägg av hogge »

Håller med Fibern och instämmer i hurrandet. :clap Nu hoppas vi på nya friska 10 år för forumet. Vi får utbringa en skål för Forumet på XL-Träffen i ljuvliga Skåneland. *drinking_beer*
Hogge :silver:
Användarens profilbild
Laffe
1200cc
1200cc
Inlägg: 4486
Blev medlem: mån 17 dec 2012, 12:52
Answers: 0
Hoj: Africa Twin Hardcore -16
Ort: Gävle

Re: Forumet 10 ÅR

Inlägg av Laffe »

GRATTIS till detta eminenta forum *drinking_cheers* :hug: :clap
"Man kör tills man är framme"
/Lasse
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2398
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: Forumet 10 ÅR

Inlägg av Ralf-FIN »

Ja ett riktigt Stort Grattis på 10-års dagen till detta trevliga forum :clap :clap *drinking_cheers*

Själv anslöt jag 2012 och efter ett första år av mestadels läsande och mindre aktivt deltagande i diskussionerna (svamlet :mrgreen: ), så aktiverade jag mig ordentligt 2013 och beslöt då också att delta i min första XL-träff som det året gick av stapeln vid Ramundberget. Ett beslut jag inte ångrat, för att umgås IRL med folket på XL-forum kan bara beskriva i positiva ordalag :hug:

Jag har träffat flera nya vänner och det har blivit ett antal utflykter i gott XL-sällskap genom åren *thumb_up*

Så grattis än en gång och må forumet leva uti hundrade år *yes*
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Användarens profilbild
Stefan
Forumadmin
Forumadmin
Inlägg: 5371
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 21:33
Answers: 0
Hoj: XL 700 VA -11
Ort: Enköping

Re: Forumet 10 ÅR

Inlägg av Stefan »

WOW!!!

TURBOGRATTIS!!! Till forumet som är min absoluta favorit :clap :clap :clap

Hela tiden har jag ju inte varit med, men snart 8 år i alla fall, alltid något :D

När jag klev på, eller möjligen strax innan jag reggade mig, så läste jag igenom HELA forumet, vartenda litet inlägg på en kväll :D Tyckte väl det var precis vad jag letade efter, relevanta inlägg, men framför allt, en trevlig ton *thumb_up* Gör om den genomläsningen i dag :mrgreen:

Men, det har varit trevliga år, och idag går det sällan en dag utan att jag är inne och kollar. Lite facebookvarning där nästan.

Och ännu trevligare blev det ju när Mattias W tog det lovvärda initiativet att dra igång XL-träff #1 :clap Tusan så kul att få nyllen på alla man "svamlat" med här. Det blev ju en superlyckad sammankomst, och hittills har jag lyckats undgå att missa någon träff efter det, lika trevligt varje år.

Så, till Skye som drivit forumet, andra inblandade i drift/moderering och alla supertrevliga kompisar jag träffat, :clap :respekt: *drinking_cheers* Må kraften vara med er :rock-on
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen :)
Bild
Skriv svar