Efterlyser GDB-Filer

Allmänt snack om resor
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Efterlyser GDB-Filer

Inlägg av zodiak06 »

Hej och hallå där, Jag undra lite om det är någon som sitter på ett gäng trevliga GDB-filer till Garmin? Ska köra varaderon till Säfsbyn och vägen går i grova drag från Lund via Kristianstad och sedan genom Småland, någon sida av sjöarna eller mellan. För att sedan komma fram till säfsen utanför Fredriksberg dagen efter till lunch. helst så lite asfalt som det bara är möjligt var tanken. har suttit hela våren nu och det är svårt att avgöra vad som är bra eller rolig grusväg. så nu vänder jag mig till ert samlade vetande och undrar om det finns någon vänlig själ som skulle vilja dela med sig av vad som finns. jag vet vilket jobb det är att samla ihop och färdigställa en grusrunda och jag är inte ute efter att snylta gratisturer. men min tid är slut och jag känner att rundan jag fått ihop nog kommer att vara ganska stora normala bilgrusvägar. och isåfall kan jag lika gärna köra E4:an istället.

Tacksam för alla tips, länka och filer.

må väl och kör klokt.
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.