Hondor i Transylvanien

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Användarens profilbild
Äventyret
250cc
250cc
Inlägg: 482
Blev medlem: tis 06 mar 2012, 21:44
Answers: 0
Hoj: Transalp 650 -01
Ort: Göteborg

Hondor i Transylvanien

Inlägg av Äventyret »

På min resa i Transylvanien mötte jag ett gäng Transalp förare utanför Björnarnas Grotta.
Jag fick en snabb chatt med dem innan de kilade iväg för att hinna med den sista turen i grottan, det visade sig att dom precis hade varit på de Rumänska Transalp forumets träff http://transalp.ro.

Först en XR som jag hittade när vi först kom till Björnarnas Grotta.
Bild
Bild

Och nu till de tre Tansalperna
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Dom betalade P-vakten en slant för att hålla koll på deras kläder och packning, rätt bra så man slipper o konka runt på sina mc kläder i 40 graders hetta som det var då.
Den Champagne färgade TA'n var utrustad med en Scotoiler monterad bakom nummer plåten.
Dom var ett gäng glada killar & var rätt så nyfikna på att köra Mc i Sverige, det var rätt skoj när dom frågade om hur vägarna är i Sverige för det fanns liksom inte så mkt att säga. Dom är bara bäst helt enkelt, för vägarna i Rumänien är det värsta jag någonsin har sett!

Det var alles!
Andreas
Don't be a Russian!