NordNorge efter XL-träffen

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Skoogsnisse
250cc
250cc
Inlägg: 419
Blev medlem: ons 18 apr 2012, 12:13
Answers: 0
Hoj: XL650 - 02
Ort: Gävle

Re: NordNorge efter XL-träffen

Inlägg av Skoogsnisse »

Jag satt i rummet på vandrarhemmet i Strömsund när det knackade dörren när jag öppnade så stog en blöt Ralf-FIN i dörren.Jag blev så överraskad så att jag glömde att knäppa något kort.

Jag har tittat på alla filmer fån Norge mer än en gång och blir väldigt sugen på att åka dit.
Nisse
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2398
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: NordNorge efter XL-träffen

Inlägg av Ralf-FIN »

Tackar för de vänliga orden och trevligt att veta att filmerna uppskattas *thumb_up*

@Skoogsnisse
Ja det var ju trevligt att träffas igen o ta en pratstund på vandrarhemmet där på kvällen, jag kände ju direkt hojen som stod parkerad där utanför, så när jag ringde värdinnan för att få dörrkoden så passade jag på att fråga i vilken rum herremannen som ägde hojen bodde då jag kände honom, så då visste jag vilken dörr jag skulle knacka på :D
Innan jag kom till vandrarhemmet så stannade jag ju till först på macken i Strömsund och där fick jag säga åt tjejen bak disken att jag var tvungen att vänta där inne i macken en stund innan jag kunde köpa nåt. Fick vänta i 20 min innan jag slutat skaka så pass att det gick att hålla i och dricka en kaffekopp. Så det var klart frågan om hypotermi som slagit in.
Den varma duschen man fick ställa sig i då man väl kommit till vandrarhemmet kan bara beskrivas som himmelsk *yes*

Men som sagt, det är ju just såna här äventyr som skapar historierna som ska dras i gott sällskap vid senare tillfällen *beer_buddies*
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Skriv svar