Midnattssolsträffen 2019

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2398
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: Midnattssolsträffen 2019

Inlägg av Ralf-FIN »

Du vet den finska mjölkreklamen är ju lite i en klass för sig, så man blir påverkad *thumb_up* :mrgreen: :mrgreen:

Det som Lemmy säger där är: "Jag har aldrig druckit mjölk, och jag kommer aldrig att göra det, ditt rövhål!" :lol:

"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2398
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: Midnattssolsträffen 2019

Inlägg av Ralf-FIN »

Skaffade nyligen en ny dator och kom underfund med att då man har Windows 11 så finns ett redigeringsprogram inbyggt (Clipchamp)

Så för att testa det så blev det en liten film från resan till Midnattssoltsträffen 2019 *thumb_up*

"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6168
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: Midnattssolsträffen 2019

Inlägg av Fibern »

Hallå där. Bra film. Redigeringen har du lyckats bra med. Nu hittar ju alla forummedlemmar till mitt å Vivis residens. :wink:
Extra roligt få se lite av mina gamla hemmatrakter. Älvsbyn, Fällforsen, Vidsel och en bit till norrut.
Strax nordväst om Snesudden ligger Pottaure, som när jag föddes, var den församling som står inskriven som min födelseförsamling. Byn där vi bodde då ligger ca tre mil fågelvägen söder om Pottaure.
Tack Ralf för en trevlig filmsnutt. *thumb_up*
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2398
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: Midnattssolsträffen 2019

Inlägg av Ralf-FIN »

Tackar för det @Fibern *thumb_up*

Det var en trevlig resa i finvädret och stundtals riktigt trevliga vägar och fina vyer :D Man lär ju sig med tiden att acceptera de oändliga raksträckorna som dyker upp titt som tätt där i norr :D Så goda vägval gjordes, skulle ha varit bra mycket tråkigare om vi bara hållit oss på huvudvägarna.
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Skriv svar