Hjälm - Shoei Neotec

Trådar om kläder, hjälmar och sånt du har på dig när du kör.
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
maua
500cc
500cc
Inlägg: 573
Blev medlem: ons 09 maj 2007, 15:54
Answers: 0
Hoj: Varadero -99
Ort: Mölndal

Re: Hjälm - Shoei Neotec

Inlägg av maua »

Jaha, då blev det en Neotec till mig och en shoei Qwest integral till tjejjen. Hon fick med sig en Heldjacka och en ryggplatta också! Nästan 25% rabatt på hela paketet gjorde räkningen betydligt mindre saftig! 5700 för Neotec blev 4500! Det har sina fördelar att vara "känd" på bygget :) Tack Honda! :hug:
Användarens profilbild
hogge
996cc
996cc
Inlägg: 1194
Blev medlem: mån 19 maj 2008, 23:29
Answers: 0
Hoj: XL1000+Winge+XT660X
Ort: Veberöd-Skåne

Re: Hjälm - Shoei Neotec

Inlägg av hogge »

maua skrev:Jaha, då blev det en Neotec till mig och en shoei Qwest integral till tjejjen. Hon fick med sig en Heldjacka och en ryggplatta också! Nästan 25% rabatt på hela paketet gjorde räkningen betydligt mindre saftig! 5700 för Neotec blev 4500! Det har sina fördelar att vara "känd" på bygget :) Tack Honda! :hug:
Du lär nog inte ångra dig. Alla jag pratat med är jättenöjda med sin Shoei. *thumb_up* Det var ju ett kanonpris på Neotecen. Inte utan man blir avundsjuk på priset. :shock:vDu kan inte presentera mig för din handlare? :D
Hogge :silver:
Användarens profilbild
Jokern
1200cc
1200cc
Inlägg: 5011
Blev medlem: mån 04 jun 2012, 12:34
Answers: 0
Hoj: CRF 1000 DCT-2016
Ort: Landskrona - Skåne

Re: Hjälm - Shoei Neotec

Inlägg av Jokern »

hogge skrev:
maua skrev:Jaha, då blev det en Neotec till mig och en shoei Qwest integral till tjejjen. Hon fick med sig en Heldjacka och en ryggplatta också! Nästan 25% rabatt på hela paketet gjorde räkningen betydligt mindre saftig! 5700 för Neotec blev 4500! Det har sina fördelar att vara "känd" på bygget :) Tack Honda! :hug:
Du lär nog inte ångra dig. Alla jag pratat med är jättenöjda med sin Shoei. *thumb_up* Det var ju ett kanonpris på Neotecen. Inte utan man blir avundsjuk på priset. :shock:vDu kan inte presentera mig för din handlare? :D
Hogge :silver:
Här på FC-MOTO i Tyskland, kan du handla den den för 4513:- plus 67:- i frakt..
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... oei-NEOTEC" onclick="window.open(this.href);return false;
Finns i alla färger *thumb_up*
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, :svart: ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
_______________________
//Flemming
Användarens profilbild
hogge
996cc
996cc
Inlägg: 1194
Blev medlem: mån 19 maj 2008, 23:29
Answers: 0
Hoj: XL1000+Winge+XT660X
Ort: Veberöd-Skåne

Re: Hjälm - Shoei Neotec

Inlägg av hogge »

Hej L-A
Hur är det i vintermörkret. Hur kom du fram till det priset? Har ni någon lokal valutaomvandlare i Landskrona ? :D
539*8,6=4635:-
Hogge :silver:
Användarens profilbild
Jokern
1200cc
1200cc
Inlägg: 5011
Blev medlem: mån 04 jun 2012, 12:34
Answers: 0
Hoj: CRF 1000 DCT-2016
Ort: Landskrona - Skåne

Re: Hjälm - Shoei Neotec

Inlägg av Jokern »

hogge skrev:Hej L-A
Hur är det i vintermörkret. Hur kom du fram till det priset? Har ni någon lokal valutaomvandlare i Landskrona ? :D
539*8,6=4635:-
Hogge :silver:
Tack det är bra hogge..
Det va dagens kurs på SEB, men det skall man ta med lite 10:a från och tillbaka i den prisklass *thumb_up*
Dom olika banker har sina valuta % att gå på..

Snart är det vår :respekt:
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, :svart: ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
_______________________
//Flemming
Skriv svar