In real life!

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
twowheeltours
50cc
50cc
Inlägg: 83
Blev medlem: sön 06 apr 2014, 18:27
Answers: 0
Hoj: Transalp -99
Ort: Örebro

In real life!

Inlägg av twowheeltours »

Idag på en gata i Örebro träffade jag ShadowGunnar och hans Transalp. Trevlig kille. Ifjol träffade jag Mel på en gruskörning, också trevlig. Och Ralf-Fin tog ju väl hand om både mig och hustrun i Finland förra året. Också trevlig. Förutom på klubbträffen, springer ni ofta på varandra-in real life?

mvh, Olle
Användarens profilbild
Ralf-FIN
Council - Moderator
Council - Moderator
Inlägg: 2404
Blev medlem: fre 04 maj 2012, 13:36
Answers: 0
Hoj: KTM 990 Adventure R -10
Ort: Vasa / Finland
Kontakt:

Re: In real life!

Inlägg av Ralf-FIN »

För oss här i öster som ju då befinner oss i vad som kan kallas XL-forum glesbygden så hör det ju nog inte till vanligheterna. Men man har ju nog undrat då man kört i Sverige hur många forum-medlemmar man omedvetet möter egentligen.
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6173
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: In real life!

Inlägg av Fibern »

Här i norr finns ju bara lilla jag. Tror jag då ibland. :conf: Lite synd att så få "vågar/vill regga sig. För både Alpar och Varaner finns.
Stöter på Botte lite då och då men mest beroende på att vi är kompisar sedan länge. Brukar "springa" på Rydde de gånger jag deltar på !:a maj-rundan. I övrigt är det tunt. Löns ju inte ens bjuda in till körningar eller träffar. Blir ju less på att jämt bara ha Botte som sällskap. :wink:
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Användarens profilbild
Stefan
Forumadmin
Forumadmin
Inlägg: 5371
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 21:33
Answers: 0
Hoj: XL 700 VA -11
Ort: Enköping

Re: In real life!

Inlägg av Stefan »

Nä, det är faktiskt lite klent med det även här runt storsta'n, där det ju borde finnas skapligt många. Lite därför det var så roligt att så många slöt upp på den light-träff vi hade härom nyssens. Tror vi alla är lite blyga så tillvida. Och numera har ju också de flesta ont om tid för jämnan...
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen :)
Bild
EkeröMicke
250cc
250cc
Inlägg: 403
Blev medlem: fre 17 okt 2014, 14:32
Answers: 0
Hoj: Transalp xl650v -00
Ort: Skå - Färingsö

Re: In real life!

Inlägg av EkeröMicke »

Håller med Stefan om att det är klent även här i Stockholmstrakten och att alla har ont om tid men visst vore det roligt med några spontanträffar och nu när jag har ett par forumdekaler på hojen och forummärke på jackan så hoppas jag verkligen att folk ger sig till känna om de ser mig eller eller hojen.
Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra i övermorgon :D
Användarens profilbild
Laffe
1200cc
1200cc
Inlägg: 4486
Blev medlem: mån 17 dec 2012, 12:52
Answers: 0
Hoj: Africa Twin Hardcore -16
Ort: Gävle

Re: In real life!

Inlägg av Laffe »

Jag vet inte hur ni andra gör, men ser jag en Transa, Affe eller Vara så ger då jag mig till känna (och tipsar alltid om detta härliga forum). Skulle det dessutom sitta en XL-dekal på hojen så hade jag i vart fall skrivit en liten hälsningslapp och satt på hojen om inte föraren är där *yes*
"Man kör tills man är framme"
/Lasse
Användarens profilbild
Stensi
500cc
500cc
Inlägg: 600
Blev medlem: mån 17 jun 2013, 08:39
Answers: 0
Hoj: VRF800X Crossrunner
Ort: Strömstad

Re: In real life!

Inlägg av Stensi »

Har fortfarande till godo att träffa andra XL medlemmar.. :oops: :?

MEN! Skyes fjälltur kommer bli bra! Där har vi flera stycken. :D

Och ni som inte anmält er, här är linken : http://xl-forum.se/viewtopic.php?f=11&t=3235
Skriv svar