... var jag ute och rekade en grusrunda jag knåpat ihop i Garmin Basecamp... Jag kan ju knappast skryta med mina förmågor därvidlag
Det finns två dilemman: Jag bor i Uppland, "landskapet där minsta kostig asfalteras". Och, Garmin verkar inte ha en aning om vad skyltar som "Enskild väg" och "Återvändsgränd" betyder. Visst, den förstnämnda är det väl många som skiter i, men jag väljer (oftast) att respektera markägarens vilja, åtminstone om det jag som bestämmer vägen. Och skyltar av den typen är det gott om här på trakten, det är väl fortfarande för nära till Stockholm antar jag.Sedan är väl informationen om underlag inte heeelt uppdaterad i Garmins kartor heller, ibland säger den grusväg om en väg som varit asfalterad så länge jag bott här.
Till slut var både Garmin och jag helt bortvillade, så det blev att köra mest på kompass ett tag, med en och annan vändning på div. gårdsplaner

Men vadå, äventyr är kul
Men, jag hittade en och annan riktigt fin sträckning också, så får jag ihop något från dagens spår, och hittar några vettiga spår till sista biten tillbaka, så ska det nog bli något av det