... har jag varit XL Forum ambassadör Träffade en riktig trevlig kille på mitt jobb, som dock hade köpt en Africa Twin 92', alltså ingen Xl. Tipsade honom om forumet. Han hade köpt den i Skåne, och var nu på väg till Bergen i Norge.
Han skulle kolla forumet, så vi får se nu om han dyker upp. Anton het han.
Tack för glada tillrop. Jag skickar dom vidare ner till Ängelholm eftersom jag knappast kan ta åt mig någon ära. Hela familjen är intresserad av sport men det har alltid varit roligast att se barnen spela. Så plötsligt är det elit och mästarnivå. Vänta bara Jokern! Det kan bli många hallar att se för dig...
Ja mel, grattis till tösen och ja jag har ju en liten aning om va som skall komma dom närmsta åren..
Med tanke på att varan flickor låg som nr 11 av 12 lag förre säsongen, till att ligga 4:a av 12 lag denna säsong
Så vist, det bliver bara roligare
Ralf-FIN skrev:
@Fibern
Låter prima, det är skönt i luften denhär årstiden åsså stör ju inte myggen ännu heller
Min Alp kör då ifrån de flygfäna.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
...ringde jag och helförsäkrade hojen vilket jag inte ens frågade efter när jag köpte den. Tycker nu att skicket är bra och att den är värd helförsäkring. Ringer mitt försäkringsbolag och får pris på 134:- extra. Om året!!!
Ramlar aldrig XL-ägare eller?
körde jag slingerbulten till Rosenhill. Åkte derifrån till Nynäshamn och sen gamlevägen hem igen.
Börjar inte på jobb för tidligast 1. Juni och fruga o båda barn på skola dagtid Härliga tider