Japp, så är då rundan färdigrekad, inbjudan kommer snart under träffar. Körde större delen av den i går, men missade en krök längst ut, och sen började ju GPS:en på att räkna om, så det blev lite förvirrat där ett tag. Det var en äldre dam ute och gick, hon undrade nog vad jag höll på med när jag passerade henne gång på gång åt två håll

Nåväl, släppte väl det och tog mig an nästa ben. det gick väl OK, men så var det dags för de sista kilometerna grusväg

Jag vet inte vad de hade lagt på, det såg ut som skapligt finkornig sand uppblandat med lera. Och det kändes som att köra i lera, efter att det regnat några dagar. Vidrigaste jag kört någonsin, hojen for som den ville, kom väl upp i max 50-60 på rakorna och ren krypfart i kurvorna

Så, den ska vi nog inte ta när vi åker, men jag har en alternativ väg klar.Försöker kolla den i helgen, så det inte är samma skit. Är det så, får det väl bli kul asfalt sista biten.
Efter att ha klarat av förmiddagens alla grejer, käkat lunch och fixat resten, så tänkte jag att jag sticker ut och testar av den loopen igen. Den idén var väl så däääär... Tog snabbaste vägen till start, och började köra. Såg att det började se hotande ut framöver, men det såg bra ut bakåt, så på den bara. Nåja, det började regna, men jag drog på. Sedan regnade det i stort sett hela vägen hem, och MYCKET

Så, det var en tämligen dyngsur och kall göbbe som landade hemmavid
Och så skitig som hojen är nu, har den nog aldrig varit tidigare

Men, nu står hon på lyften med avtaget framhjul, ska få på ett nytt däck i morron

Sedan lär det bli tvätt i helgen, det behövs nu