....är jag inte mycket värd, efter att det plötsligt började välta in folk i mitt hem igår...
Olivia hade fixat o trixat med folk från när o fjärren o det blev en vääääääldig lång natt..
så här trodde jag att min lördag skulle bli :
Olivia drar till jobb kl 06:30 (trodde jag), hon skulle jobba tills kl 13:00 och sen på jobb igen kl 16:00..
Jag skrev ett sms till henne, att jag ville ta Edwin med på hojen och köra till Helsingborg, när hon kommer hem kl 13..
Sagt så gjort..
Jag kommer tillbaka kl 15:30 typ och Olivia åker då iväg igen till jobb(tror jag)..
Här börjar då nått roligt... Jag sitter vid datorn och fortsätter jobba med filmen om Africa Twin, då jag hör en V-twin nere vid garaget...!!
Tittar ut ur fönstret och ser.... SKYE...!!!
Jaha tänkte jag... Ja han brukar ju dra lite rundor, korta som långa...
Jag går då ner till honom med en kopp kaffe och vi babblar lite fram o tillbaka och går då upp i lägenheten och pratar....
Sen ringer det på dörren och minstingen öppnar, jag sitter kvar i köket med Skye, men får då går ut till ytterdörren, då jag hör en mansröst..
Vid dörren möts jag av hela Olivia`s släkt som välter in, med blommor, öl, mat och presenter..
Överraskad ?? JA det kan man nog säga...
Jag tittar då över på Skye och frågar : visste du om detta??
Jupp, för det gjorde jag, sa han....
Sen va det bara att packa väck dator och ta på sig andra kläder, för nu skulle jag firas med maner....
Det fortsatte att ringa på dörren under kvällen och jag hade en kanon rolig kväll/natt med härliga mänskor..
Olivia hade fixat detta utan min vetskap och jag hade ingen aning... (Hon skulle ju jobba hela helgen, men ack så fel jag hade

)
Skye och jag, satt uppe tills kl 06:00 i morse....
Jag vaknade kl 09:30 och i skrivande stund, sover Skye fortfarande
GO`SÖNDAG PÅ ER ALLA....
Snö eller inte, här bliver det inte gjort många knop iallafall