Men snälla Skye.
Inte kan man väl sätta pris och pengar på LIVET!
Körjournal i smartphone
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Re: Körjournal i smartphone
Few adv riders come back grumbling that their bike was too light.
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Re: Körjournal i smartphone
Håller med, åka hoj är ju "priceless"
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen
Re: Körjournal i smartphone
Min första hojsommar, 1982, på en Honda CB 125 T som drog 0,3 l/mil så var det bensinkrig och soppan kostade 2,50 litern!Skye skrev:Nog var det roligare då jag körde moppe och literpriset låg på 3,70kr. Då kunde jag köra jämt
Körde 400 mil på två veckor! Det var tider det!
Few adv riders come back grumbling that their bike was too light.
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook