Idag har jag lagt beställning på BT-headset till hjälmen.
Cardo har släppt (eller håller på att släppa?) en ny modell som heter Q3.
Enligt specen så är det precis vad jag letat efter. Rätt funktioner till rätt pris.
Leverans nån gång i mitten av nästa månad.
Cardo Q3
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Cardo Q3
Few adv riders come back grumbling that their bike was too light.
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Re: Cardo Q3
Intressant! Återkom gärna med en recension när du hunnit testa dom. Jag och tjejen letar intercom!
Re: Cardo Q3
Will do!
Fast det blir en recension av den, inte dom.
Mitt hjärtas ros har redan inbyggd intercom av annat märke i sin hjälm så det blir bara en Q3:a.
Däremot ska det bli intressant att se om det går att para Q3:an med hennes Probiker-variant.
Fast det blir en recension av den, inte dom.
Mitt hjärtas ros har redan inbyggd intercom av annat märke i sin hjälm så det blir bara en Q3:a.
Däremot ska det bli intressant att se om det går att para Q3:an med hennes Probiker-variant.
Few adv riders come back grumbling that their bike was too light.
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook
Is it even possible to pick up a fuelled and loaded Triumph Explorer which
clocks in at around 260kg (unloaded!) and yet claims off-tarmac aspirations?
/Adventure Motorcycling Handbook