VIM 11 i Turkiet 2009

Allmänt snack om resor
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

VIM 11 i Turkiet 2009

Inlägg av jerrych »

Hej alla touringrävar!

Är det någon som funderat på att åka på VIM 11 nästa år? Jag är själv novis på långresor men när en dröm att genomföra en sådan och ett bra tillfälle är VIM 11. Tiden för nedresan och hemresan är flexibel då jag har många semesterdagar att ta ut. Förslag på resvägar, sevärdheter som man inte får missa, kostnader, utrustning, och alla andra nyttiga tips emottages med stor tacksamhet. Är det sen så att vi kan göra sällskap under någon bit eller hela resan så skulle det vara mkt trevligt och uppskattat.

MVH

Jerry.
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av V Saarela »

Finns en(och enda svensk) stockholmare som är flitig VIM besökare. Han vill nog gärna ha en reskompis.

Du kan ju alltid söka han via internationella Varaderoforumet och skickan ett PM. Hans nickname där är "Mike", eller Mike_SWE(två nicks)


eller....
http://www.transalp.se/profile.php?mode ... file&u=229
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

Inlägg av jerrych »

Tack för tipset.

Jag är redan i kontakt med Mike och utbytt de första kontakterna. Tänkte kanske att det fanns fler på forumet som skulle vilja följa med. Du själv kanske? Jag har läst om dina resor på dels din egen hemsida och dels på utländska siter. Jag har tänkt resa via Polen, Slovakien, Ungern, Rumänien och Bulgarien till Turkiet. Sedan troligen hemresa via Grekland,Macedonien, Serbien, Ungern, Österrike, Tjeckien, Tyskland och Danmark sedan hem. Är bara på planeringsstadiet än så länge och eventuella färjor, biltåg odyl är ej medräknade/planerade ännu. Jag har inte fastlagt allt ännu och är öppen för förslag om det är fler som ska med.
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av V Saarela »

Hade garanterat varit där för länge sedan. Tyvärr är tidpunkten under en hektisk tid för min del :(

För övrigt kul att du försöker aktivera oss....och hoppas att folk nappar på detta. Är ett gyllenne tillfälle(speciellt för icke resvan) att hänga på någon som varit med tidigare och också är resvan till dessa träffar
Skriv svar