Tog bort ok och gjorde rent, var inte direkt skitigt, körde med kolvarna in och ut men utan resultat.
Tog en sväng med cyckeln i hopp om att det kanske skulle slita in sig, ett vinande ljud och lite darr i styret vid 90!
Åkte hem och fick då en ide när jag tittade på bromsvätske burken, kan det vara för mycket i den?
Luftade ur så jag började se nivån och då släppte backarna.
![applåd :clap](./images/smilies/clap.gif)
Tänkte detta kunde vara ett bra tips om man ska byta backar , kolla så nivån inte är för hög.
Har skickat efter ett nytt drivpaket , kanske kan bli mer tips när det ska på plats.
![Frust :frust:](./images/smilies/frustrated.gif)
(Hittade ett på ebay med drev+kedja+nitverktyg för 118,50£ ca 1314kr)
Nu är nya drev och kedja på plats.
![Thumbs up *thumb_up*](./images/smilies/thumbupright.gif)
Gick bra med verktyget som följde med, tog lite tid beronde allt dubbelkollande då detta var något
jag inte gjort innan. Kollade på en youtube video och läste instruktionen så till slut var kedjan på plats och nitad.
![silver :silver:](./images/smilies/varadero_silber.gif)