Två lektioner avklarade, den ena var det bara jag och läraren under 60 minuter och den gick väl ok, några tjuvstopp men det var ju första ggn jag satt på en tung MC. Han körde först och jag efter, rakt ut i Göteborgstrafiken och som sagt, det gick bra.
Andra lektionen avklarades idag och då jag egentligen skulle dela lektion med en annan körkortstagare hade jag ställt in mig på att åka bönpall i 60 min, men det visade sig att han inte kunde/hade glömt/etc så jag fick en 120 minutare själv med läraren. Raka spåret ut på E6 till Mölndal och till en konbana där jag tillbringade mina 120 minuter med att svettas i mc-stället och krypköra slalom, i åttor, mer slalom, lite högfarts-slalom, en förbaskad massa åttor till och tillslut en vattenpaus. Sedan hemresa på E6 igen och när läraren säger i (den rent förbannat obekväma) örsnäckan "ok, då kör vi ut på motorväg nu så dra på upp till 90" så tjöt jag för mig själv inne i hjälmen av glädje, vilken känsla, vilket drag, min bil är som en traktor i jämförelse!
Ja ni ser ju vilken del av lektionen som jag uppskattade mest hehe.
Nu försöker jag boka teoriprov på nätet men vv.se vill inte vara med. Får försöka imorgon igen.
Ja just det ja, jag kör en sån här: