Bra jobbat
Mvh Hogge

Ja, Ursäkta att jag varit lite frånvarande men jag har fasen knappt haf tid att äta!Skye skrev:Kul att höra ifrån dig Mattias.
..tror att Stefan har fullt upp i att sätta sig in i "hur fan jag gjorde" när jag skapade ditt och datt i filmredigeringsprogrammet i denna korta genomgång jag hade.

pne64 skrev:Det är inte snällt att lägga ut sånt när det är snorkallt ute och den enda man kan göra är att torrköra![]()
Men filmen skapar ett sug till till nästa träff![]()
Keep up the good work och glöm inte att ha rejält med minne och batteri tills vi ses igen

Skye skrev:Härligt Stefan. Tyckte oxå det var suddigt men det är antagligen vilket format och upplösning du väljer att rendera i.
http://www.xl-forum.se/viewtopic.php?f=26&t=2183" onclick="window.open(this.href);return false; Hoppa in i denna tråd så löser vi det där med inställningar.

mattias_wennberg skrev:Tack Stefan!
Kul att få se bilderna! Extra roligt med 5 minuters svart ruta som avslutning!

Det va jo bra gjordSkye skrev:....så gjorde en liten kort snutt för att återuppliva lite minnen.

Skye skrev:Kom ju på att jag hade lite tråkigt matrial från i somras som blivit liggande men alltid roar det någon så gjorde en liten kort snutt för att återuppliva lite minnen.
Hemresan då alla är fullpackade.