@Skye: Jag förstår att det är mycket jobb du lägger ner och jag uppskattar också att du gör det. Jag hade inte kunnat göra det du gör. Jag förstår också, och stödjer helhjärtat att ni vill ha ett rent och snyggt forum, det vill jag också. Jag vill dock inte att vi får ett forum som tex Sporthoj, där jag är medlem men aldrig någonsin skriver där vid minsta fel det skriks OT, modereras värre än av Gestapo och vid minsta fråga som återkommer skriks "SÖKFUNKTIONEN ditt jälva ägghuvud".. Den typen av forum vill jag inte ha. För mig gör det inte så mycket om det skapas en ny tråd om ett ämne som diskuterades för 100 år sedan. Jag kan svara två gånger, det är inga problem. Det tror jag inte ni heller tycker, och jag vill vara tydlig med att jag I N T E tycker att admin här sköter sig så. Ni sköter er bra generellt. Väldigt bra.
@Fibern: Nej, det är ingen fara, I just det inlägg du här citerade (som jag för övrigt inte har något emot) finns inget att invända. Det finns dock andra, och jag minns inte vem de är skrivna av, eller exakt vad det stod i dem och jag hoppas du inte blir sur på mig om jag inte ämnar leta reda på dem för det orkar jag inte. Min poäng, och flera andras var att tonen borde varit annan. Både från er och vår sida måhända. Vi kanske kan anse saken utagerad? Vi lovar att använda citeringsknappen med måttfullhet och tänka på att lägga trådar på rätt ställe och att sväva ut lagom mycket i trådarna och så försöker vi tala till varann som vi brukar.
Slutligen vill jag säga såhär: Bland sanna vänner så kan tonen ibland vara hård, men det är inget mer än ett tillfälligt problem. När saken är utagerad så återgår allt till det normala och tonen är återigen hövlig. Jag skäller som attan på de flesta av mina vänner ibland, men de vet alltid var de har mig och jag dem. Så även här hoppas jag!

Värst är det om saker och ting bara ligger och pyr, nej, ut som en vulkan och slockna snabbt