Så var då sista delen på plats.
Det blev ju rätt sen lunch i Grythyttan, och jag hade ju förespeglat min livskamrat att jag sannolikt skulle vara hemma till middag vid 6. Nu blev det ju inte riktigt så, och klok som hon är hade hon ju inte räknat med det heller

Men, jag ville inte bli för sen heller, och de andra hade ju en bit att åka de också (Fibern kanske liiite längre

). Så, från Grythyttan styrde vi rakt norrut mot Hällefors, där vi slog in på RV63 igen, denna gång österut. Kanske inte jättespännande, men bra att mata mil på.
Så, lite bilder även från sträckan Grythyttan - Kopparberg (Fårn't ja en körv...

). Åsså lite trams på slutet
[youtube]eQG9qjo_X-0[/youtube]
Det kan ju bli lite tråkigt att se bara vägen, som det blir när man ligger i täten. Jag får testa lite varianter a là Skye nästa gång, försöka få med alla på filmerna. Men, jag vet allt att Fibern körde en sådan grej, så snart kanske vi får se
Nåväl, K-berg blev lite av avsked, sedan följdes vi åt längs LV 233 fram till korset med RV 68. där jag slutgiltigt skildes från gänget. Hoppas ni andra hade en bra tur vidare hemåt
Vi ses igen