Ps. Glömde att säga bränsleförbrukningen har ochså ökat , från 05 l till ca 0,75 l milen Ds.
Motor / Bränsleproblem ????
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Motor / Bränsleproblem ????
Ps. Glömde att säga bränsleförbrukningen har ochså ökat , från 05 l till ca 0,75 l milen Ds.
Re: Motor / Bränsleproblem ????
Spontant bara, hur ser luftfiltret ut?
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen 

Glömde så klart att säga , Filter rengjort ua
OK, det kan nog hjälpa om du lägger in hoj (minns jag rätt var det väl en transa?) och årsmodell i din signatur. Så kan mer kvalificerat folk än jag kliva på.
Många är dock på mot Funäsdalen nu
Många är dock på mot Funäsdalen nu
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen 

Transalp XL 600 V -1997'a är hojen som vi pratar om ..
Problemet löst
, det ena gav det andra det vill säga Jag löste ett problem men fick ett annat i stället , Kallas Skit bakom verktygen
.
Jo vad hände då Rengjorde filter och nyat Stift , = Problemet kvarstod (se inlägg 1 ) Rev och rengjorde Förgasarna = Problemet flyttat , (se inlägg 1 )
I kväll så kom en kompis förbi och vi kollade Vakumkolven ( PISTON COMP., VACUUM ) ett i var Förgasare , och konstaterade att den ena tjärvade & hade kommigt något fel .
Rätade till detta och ut och
, Jippi Problemen lösta.
!!!!!
Så till Helgen är vi värda en
eller fler 
Jo vad hände då Rengjorde filter och nyat Stift , = Problemet kvarstod (se inlägg 1 ) Rev och rengjorde Förgasarna = Problemet flyttat , (se inlägg 1 )
I kväll så kom en kompis förbi och vi kollade Vakumkolven ( PISTON COMP., VACUUM ) ett i var Förgasare , och konstaterade att den ena tjärvade & hade kommigt något fel .
Rätade till detta och ut och
Så till Helgen är vi värda en