Nu är det någon månad sedan som jag sålde min Varadero.
Alltså tyckte jag att jag hade gott om tid att hitta en ny hoj innan våren kommer och det är dags att åka lite hoj på allvar.
Så nu har jag letat i drygt en månad efter en 03-04 med lagom mil och till ett hyfsat pris. Väskor och så hade ju inte gjort ont, men är inget krav.
Alla annonssidor har plöjts igenom nästan dagligen, men ytterst få hojar finns att hitta. De fåtal man hittar är redan sålda när man ringer på dom.
Så min undran är. Var är alla Varadero? Nog för att det är en mycket bra hoj, men några måste väl sälja sina hojar någon gång, eller i alla fall byta in dom för en nyare modell.
Eller är alla så nöjda med sina Varaderos så att dom inte säljer eller byter in sina hojar?
Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Nu kan jag fortsätta jakten på min nya Varadero, förhoppningsvis hittar jag en snart, man vill ju gärna skruva och pilla lite på dom innan det är dags för första vårturen.
Ha de gott/ Sanny
Var är alla Varadero??
Ny Hoj?
Du vet säkert svaret själv
finns det nå´t bättre alternativ för våra ändamål ! ? Har en -04 som jag kört 6000 mil , bytt olja flitigt,däck och packboxar i gaffleln,det är allt,inte ens en glödlampa har pajat
Tveksam om någon annan MC kan matcha det,har även provat andra hojar i samma segment men ingen har överträffat -04 an inte ens nya -09. Varadero.Med power commander,K&N luftfilter och "bullerpipor" är den ju ganska rask oxå.Vi är nog så nöjda och behåller -04 modellerna tills det kommer nå´t bättre.
Skalis
Ps.men är Du väldigt angelägen går det väl an att lägga ett bud
Tveksam om någon annan MC kan matcha det,har även provat andra hojar i samma segment men ingen har överträffat -04 an inte ens nya -09. Varadero.Med power commander,K&N luftfilter och "bullerpipor" är den ju ganska rask oxå.Vi är nog så nöjda och behåller -04 modellerna tills det kommer nå´t bättre.
Skalis
Ps.men är Du väldigt angelägen går det väl an att lägga ett bud
Skalis
Alla trotjänare kommer efter trogen tjänst till Varaheaven
där de kan åka runt i all evighet och slippa alla pizzaracers och Bavarianska skrythojar. De är borta men inte glömda. Som alla goda ideér kommer det nya varaderos och fyller tomrummet som efterlämnats. Lycka till med ditt letande. Kanske dyker upp några nu under vårkanten.
Mvh
Jerry
Mvh
Jerry
- ralsbo
- 50cc

- Hoj: Honda Crosstourer
- Kontakt:
Den ska jag försöka hinna med att åka ner på lördag och titta på.
Dom har ju långöppet på lördag på Hondacenter.
Problemet är att jag även har "råkat" sälja min firmabil
Men som sagt, det är frugan som pekat med hela armen på vad jag ska göra närmaste tiden, så det är väl säkrast att leta bil först.
Men jag kan ju åka till Gbg och titta på bilar också, så gör jag två flugor på smällen på en gång.