Jokern har ju et slikt uttag i boksen for 12V, men denna kom komplett med standard plugg och usb (fra ebay), bare att limma på, rett fra kina ..
"Weatherproof Motorcycle USB Cell phone GPS Cigarette Lighter Charger For Honda" selgare var Flamemoto og kostade ca. 109 kronor.
Har også satt et slikt 12v uttak rett på side vesken for lett tilkomst. tenker bare å koble begge rett på batteriet via en sikring (som følgde med) og en vanntett bryter på hver.
Skal jeg ha av boksene så kobler jeg bare av kabelskorna under salen.
Så på topboksen pillade jag ur de hvite plast remsene som ikke var refleks, som ligger bak de rød "reflekserna" og gjør den grell. Ble mye snyggare uten ... litt mer mørk rød..
Fant et par vanntette røde led strimler (fra ebay) som jeg ville lage bremseljus av, "4Pcs Hot Useful 30cm 5050 SMD 15 LED Car Trucks Grill Flexible Light Strips
( 221568527188 )" solgt av watch_deal for ca. 25 kronor for 4 stycken.., så limmade jag dom bakom de røde plast pynten rett på boksen (kuttet bort noe av de vertikale plast stripene på boksen for å få bedre plass). Nå gjenstår bare å få det til å virke (finne riktig ledning) .. tenker också å finne et tynt led ljus og sette direkt bakom det røde top feltet, men inte enn ..
Noen bilder som illustrerer bedre enn min svorsk..
Jag får legge ut bettre bilder når jeg er klar med installasjonen ..
tjo hei!