Vad är det som ni tycker kunde vara bättre på den?
Tacksam för svar!
/H

Åtminstone de aluminiumfärgade fälgarna korroderar lätt. Fick min bakfälg utbytt på garantin efter första vintern, men den nya blev likadan nästa vinter, och jag iddes inte krångla mer med den sura verkstan. Framfälgen är något bättre och aldrig bytt.Tramsvalp skrev:Fälgarnas korrosionsskydd. Brorsans Yamaha XT550 -83 har snyggare fälgar än min TA-02. Men det gäller även på TA 600.
Mycket trevlig hoj. Kör en AT idag men den är inte lika smidig.Henning skrev:Seriöst, är det något ni inte är nöjd med på hojen?
Vad är det som ni tycker kunde vara bättre på den?
/H

Han är väl som vanligt ute efter att kasta skit och sprida rykten. Han kanske tänker köpa en 650, men vill sänka andrahandsvärdet på dem först.Boman skrev:Får man fråga varför du undrar??
Hehe... smart. Att man aldrig tänkt på det...Tramsvalp skrev:Han är väl som vanligt ute efter att kasta skit och sprida rykten. Han kanske tänker köpa en 650, men vill sänka andrahandsvärdet på dem först.Boman skrev:Får man fråga varför du undrar??
Läs nästa MC-Nytt!Boman skrev:Får man fråga varför du undrar??

På min TA600-99 är det ganska lätt att ta bort den lilla kåpan runt instrumeteringen och man kommer enkelt åt lampan.Stigsbergarn skrev:Jag är mycket nöjd med min TA-03:a men kommer på en dålig punkt: Jättesvårt att byta glödlampan fram. Jag fick inför besiktningen kapitulera och lämna in den på verkstan ty kom inte åt alls. Klarar Ni av det själva, Ni som är lite mer tekniska?