Då var även jag hemma igen efter 45 mil. Lätt mörbultad i kroppen efter allt grusrally
Kan dock bara hålla med om vilken toppendag det blev

Visst, regnade när jag stack ner till Övergran för att träffa Ivar, TommyF och a-gra, men det varade väl c:a en halvtimme uppåt, så i Månkarbo gällde "regnställ av". Imponerande att se så många som sluter upp på en någorlunda lokal träff

Snyggt upplägg från Gävleborna iVaradero och Skoogsnise också, med att möta upp oss ungefär halvvägs i Månkarbo
Samling för fika i Månkarbo
Sen ledde Skoogsnisse oss upp mot Gävle på härligt kurviga grusvägar. Nu hade vi riktigt fint väder som varade resten av dagen

Efter ett tag, bensträckare i en liten fin bruksort, som jag inte minns vad den hette, men mullig miljö var det:
Efter tankning i Gävle (antar jag

), tog iVaradero över ledningen, och efter en del sedvanlig GPS-förvirring

blev det åka av på en samling synnerligen intressanta grusvägar och skogsskörvägar

MYCKET underhållande och omtumlande resa
Så småningom blev det då dags för lunch, mediokert käk i fantastisk miljö och härlig "tillfartsväg" (för oss

)
Allas vår egen reiseleiter och rallykung runt Gävle
Mätta och belåtna efter maten, dags för ytterligare äventyr, innan vi som var kvar skildes åt i Gävle
Väl hemma igen kan jag inte annat än buga mig för alla fantastiskt trevliga forummedlemmar

Och en stor

för uppslutningen, otroligt trevligt att återse gamla kompisar och träffa nya trevliga medlemmar! och JÄTTETACK till iVaradero och Skoogsnisse för ett trevligt upplägg
I morrn får man väl kanske ta och spola av hojen lite, den såg verkligen ut för att ha gjort vad den kan i skogen