Lutar åt att jag gör samma sak som Jokern. Tycker oxå att det har blivit segt och det är oerhört störande med reklamen
Forumet finns ju att tillgå via pc:n tack och lov!!
Och jag kommer då aldrig (!!) att glömma var jag hittade er alla - här på Sveriges Trevligaste Forum
Hej på er
Har själv aldrig kört med appen. Tyckt den var rörig. Har alltid nöjt mig med pc:n som alltid funkar utmärkt. Även med läsaren i mobilen. Ingen reklam alls vilket man får nog av från andra håll.
Hogge
Jag klarar mig då underbart bra utan några appar, nappar eller klappar ....på axeln. Så mig kvittar det.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
@Skye
Av ren nyfikenhet bara skulle det varit kul att veta om tapatalk kommer med no feedback då vårt eminenta forum inte längre eksisterar der.
Du tok nog rätt beslut ang. Tapatalk
Det ser man ju på alla inlägg i efterhand och ingen har sagt dom vill ha tapatalk kvar häller.
Sant, från början var det busenkelt att lägga ut bilder - ett tryck i princip så var det klart. Nu måste man använda två appar för samma sak......
Kommer inte att ta tillbaka Tapatalk, utan hädanefter blir det webläsaren i mobilen jag använder när jag inte finns framför datorn
Som rubriken lyder. Jag kan alltså inte logga in på XL-Forum från Taptalk. Jag upptäckte det igår.
Har det blivit någon förändring i plattformen/forumet?
Jag har sedan många år använt betalversioner av Tapatalk (Tapatalk Pro i telefonen och Tapatalk HD på iPad), och tycker det funkar klockrent för att läsa och besvara trådar i olika forum. Inga problem med reklam. När det sen gäller att skriva mer "komplicerade" inlägg och bifoga bilder eller söka etc, så är det via datorn. För min del underlättar det om tapatalk finns som möjlighet även för XL-forum. Jag är inte nån särskilt aktiv skribent, men följer ändå aktiviteten dagligen.
Nej jag kan inte tro det, Nysse..
Även jag har betalat för appen, för typ 1,5 år sen
Det är väl bara tillfället som gör det..
Kanske du inte skall uppdatera den
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)