har en fundering om det är någon som har tips på bra tält, ska vara hyfsat billiga också!
mv. Tobbe.

Har själv funderat på att köpa ett tält att ha på hojjen. Intressant att höra att de som har lite erfarenhet kör med biltema/rustatält. Kanske har jag lite fördomar som tror att billigt = dåligt i detta fall. Veijo, är du nöjd med hur dessa tält klarar regniga nätter eller har du något annat trick för att hantera den situationen? hotellrum?V Saarela skrev:Skulle gissa att jag sover en ca 15-20 nätter per sommar i tält. Jag har alltid köpt mina tält på hösten när det är rea på dom. För det mesta från Rusta för nån hundralapp.(se länk nedan).

100 nätter!?!......nu snackar vi tältaKlosterdalens stora fasa skrev:Jag har 100 tältnätter vissa år jämt fördelat över vinter och sommar och har provat allt.
rydde skrev:Har själv funderat på att köpa ett tält att ha på hojjen. Intressant att höra att de som har lite erfarenhet kör med biltema/rustatält. Kanske har jag lite fördomar som tror att billigt = dåligt i detta fall. Veijo, är du nöjd med hur dessa tält klarar regniga nätter eller har du något annat trick för att hantera den situationen? hotellrum?

Moi?? Å inte det. Över min "döda" Transa.Olle Å skrev:Tänker du flytta ut?