För sex år sen hade vi en kris, då forumet hotades av upplösning. Då räddades det lyckligtvis till en fortsättning, mycket tack vare ett par duktiga
"data-nördar".
Nu ser det annorlunda ut, dock undrar jag om det handlar om de berömda "sista andetagen"
Jag kan inte erinra mig att så lite skrivits någon annan vår sen jag reggade mig här för 14 år sen. Skulle väl i så fall vara förra våren.
Nu har jag själv inte varit särskilt aktiv de senaste två säsongerna, mycket beroende på nedtrappat körande, som hänger ihop med min kropps status, men också för att allt färre medlemmar luftar sina erfarenheter och frågor numera.
Jag har ju som jag tidigare skrev för någon vecka sen, även nu avyttrat hojen, men har för avsikt att fortsätta som medlem (tills någon ledsnar och stänger av mig) fast troligen inte mer aktiv än det senaste året.
Denna årstid ska det ju bara spruta av inlägg. Om nystartade hojar. Om svårstartade hojar. Om nyinköpta hojar. Om premiärturen för året.
Om nya resmål. Om gamla resmål. Om gamla resminnen.
Om utbud på marknaden. Om tillbud i trafiken. Om dåliga vägar. Om bra vägar. Om vägarbeten.
Om reparationer. Om reservdelar. Om verkstäder. Om tillbehör. Ja hela spektrat kring motorcyklarna och sen även om livet på sidan av. Det finns ett sådant, vare sig ni tror det eller ej.
Oftast har det varit frekvent, intressant och trevlig läsning här. Låt en åldrande stackare få fortsätta med det.