Hoj på er alla mc-vänner.
Hälsning från ett överhettat Västerbotten.

Här var det strax under trettio halv tolv. Samma igår eftermiddag. Tiodygnsprognosen talar om temperaturer på mellan 26 och 32.
Läste igår om att värmen ska dra sig söderöver, men jag hoppas ni som åker till Norge ska slippa den värsta hettan. För allas välmående.
Jag minns hur det var 2018 i Porsgrunn.
Nog känner jag längtan efter XL-träffarna, men samtidigt blir det aningen för tungt för en "gamm-gubbe" med hundtaratals mil ofta i höga temperaturer.
Hit upp lär ju inga träffar läggas längre, då norra landsänden inte har någon aktiv forummedlem längre. Ja, förutom lilla jag då.
Numera blir det bara dags- och halvdags-turer, vilket för närvarande ser ut att få anstå kanske två veckor med tanke på värmen.
Jag och en granne har det ganska kul lite då och då. Jag på min Kawa KLX 230 och han på en nyinköpt Honda CRF 300.
Vi utforskar allt från normala mellanstora vägar, till grus- och gamla små skogs-vägar. Länet är stort att utforska.
Nej nu ska jag inte "kladda" ner denna tråd, utan jag får önska er goda turer och lagom väder till årets träff.
Kör hårt, men förståndigt.