Se där!! Det är inte utan att man kan skönja ett visst mönster i vårt fordonsinnehav. On-/Offroad-temat är tydligt. Pälsbollarna i förgrunden är rätt bra på On-/Offroad också även om dom inte platsar i kategorin fordon.
Som jag sade tidigare inhandlades Varaderon i fredags så det har inte hänt så mycket med den. Det fanns cash-bars på den som jag tog bort. Vill ha en så ren hoj som möjligt. Dom blir väl till salu om nått tag. Av samma anledning åkte handskydden av och värmehandtagen går nog samma väg. Egentligen vill jag ta bort toppboxen också, men det är ju rätt bra att kunna ta med sig lite mer än en ostmacka när man kör och handlar. Blir många turer annars. Så topboxen får vara kvar. Det samma gäller ljuddämparna för jag tycker den låter bra nu. Rutan är inte original utan nått med en liten ställbar toppvinge på. Ni som kan dom här hojarna och deras tillbehör vet säkert vad det är. Efter lite mixtrande kom jag på att det passar mig bäst helt utan den där extravingen och så får det bli. Föregående ägare har bytt ut fotpinnarna mot mer landsvägsbetonade och dom funkar ok så dom får bli kvar.

I övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer. En GPS och ett USB-uttag monterades igår.

Skruvarna ska vara svarta sen men det fanns inga i lådan.
Det var så långt jag har kommit hittills. Fortsättning lär följa
Rulla Lugnt
TTG

Bra jobbat