Jaaa, vad ska man säga... såg detta i går kväll, men kände att jag funderar ett tag först...
På ett sätt håller jag faktiskt med Skye, det händer att det blir alldeles väldigt slarvigt. Men, samtidigt finns det så klart en massa undantag. Jag menar att de som härstammar från våra grannländer tycker jag många gånger är klart ursäktade, jag skulle nog behöva en livstid för att lära mig korrekt norska eller danska (för att inte tala om finska då

), så där vill i alla fall jag ursäkta en hel del. Och dyslexi säger sig ju självt, bra att du talade om det BBV

Och mina små kommentarer till Jokern någon gång i all vänskaplighet handlar ju mest om att det blivit riktigt festligt någon gång, men där hoppas jag vi känner varandra så pass bra att det är OK
Men, samtidigt kan jag som sagt hålla med om att mycket går att undvika genom att bara läsa igenom vad jag nyss skrev innan jag trycker på skicka

Det tar bara ett par sekunder, och kan rätta till så mycket. Och att mobiler/paddor stavar/ändrar tokigt vet vi ju alla (därför skriver jag väldigt sällan från dem). Men, det GÅR ju faktiskt att även där kolla och rätta utan att spilla mycket egentlig tid
Nu kommer jag så klart att ertappas med något skrivfel i detta också, oavsett hur jag läser igenom

Det får jag bara ta
Låt oss alla hjälpas åt efter förmåga att uppehålla god ton i ett trevligt och läsbart forum, och kanske undvika rent slarv i alla fall