Idag har Fröken fått lite mer accessoarer. Hon har ju redan ett dubbelt USB uttag på vänster sida, till GPSen. Detta uttag går ju på tändningen som man ju vill att GPSen ska göra. Men det är ju rätt bra att ha ett med ström på hela tiden. Vill man ladda något är det ju perfekt. Alltså blidde det så. Mycket kopplande blir det. Koppleri är väl egentligen straffbart? Det blev rätt ok och fungerar som det var tänkt. Jag kan ju passa på att berätta om hur jag tar hål i plastkåpor till sådana här pinaler. Dom flesta vet nog om det och gör samma sak men nån har kanske inte kommit på det än. Jag tar alltså och letar upp en rörstump med rätt diameter. Värmer den med gasol eller gassvets (spisplatta går precis lika bra) och låter den smälta hål i plasten. Snyggt, exakt och utan vassa kanter. Skär av skägget runt hålet med en bra kniv och det är klart. Det är lämpligt att testa ett par gånger först för varma rör han ingen "ångra"-knapp. Jag brukar testa på en sån där plast väska som man får med div el-verktyg. Ni vet dom som ligger och samlar damm på en hylla för att man tycker det är synd att slänga dom trots att man aldrig stoppar ner nån maskin i dom igen. Det är ungefär samma motstånd och tjocklek i en sådan som i en japansk plastkåpa.
Nu kan jag ladda upp hjälmen när jag ställer ifrån mig hojen. Det är rätt praktiskt
Nästa steg blev att montera en mobilhållare från Kjell. Det blev också rätt bra. Nu kan jag använda telefonen som aktionkamera

. Det lär det väl inte bli men det är praktiskt att se telefonen. Jag pratar mycket medan jag kör
Nu är hon snart som jag vill ha henne

Ha!!! Hon är som Lunds Domkyrka hon blir aldrig färdig!!